Klachtenregeling

Heeft u een klacht? Bespreek dit met uw huisarts. Er is ook een mogelijkheid om een klachtenformulier in te vullen.

Link:
Meldingsformulier klacht

Daarnaast is de praktijk aangesloten bij een stichting klachten en geschillen eerstelijnszorg (SKGE). Heeft u een klacht over uw huisarts en bent u er met hem of haar niet uitgekomen? De klachtenfunctionaris van SKGE kan bemiddelen tussen u en uw huisarts om uw klacht op te lossen.

Link:
Klacht huisartsenzorg

Extra informatie omtrent het Coronavirus

Beste Patiënten,

De coronacrisis is niet voorbij. Echter naast de corona-zorg willen wij ook de reguliere zorg proberen te leveren.

Wij zorgen ervoor dat beide patiëntenstromen gescheiden blijven. Hierbij zullen we de geldende richtlijnen van de overheid in acht blijven nemen en dat betekent dat de reguliere zorg nog steeds niet zo volledig zal zijn als u gewend bent.

Helaas zult u nog steeds niet elke dag uw eigen huisarts kunnen zien of spreken.

Wat vragen wij van u:

  • Kom NIET zonder afspraak.
  • Heeft u een mondkapje? Draag deze over uw neus én mond.
  • Reageer niet agressief, wij proberen iedereen zo goed mogelijk te helpen.
  • Kom NIET als u hoest, niest of snottert.
  • Kom ALLEEN en NIET met méér mensen dan waarvoor de afspraak is gemaakt.
  • Kinderen aub met 1 begeleider.
  • Kom NIET te vroeg, zodat u niet onnodig te lang in de wachtkamer zit.
  • Desinfecteer uw handen bij de balie als u zich meldt bij de assistente.
  • Houdt 1.5 meter afstand.

Meer informatie vindt u op

https://www.thuisarts.nl/corona

Voor informatie over testen:

https://coronatest.nl/

Veelgestelde vragen vindt u ook op

https://www.rivm.nl/coronavirus/covid-19

Of

https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/coronavirus-covid-19